lördag 27 november 2010

när du inte orkar mer, då ska jag orka för två

du är mina andetag. du är mina hjärtslag. alla andetag jag tar, dom tar jag för dig. alla steg jag tar, dom tar jag för dig.
du ger mig livslust, du visar mig vad meningen med livet är.
om jag inte hade haft dig, då hade jag försvunnit, för länge sedan.
för varför skulle jag andas om jag inte hade någonting att andas för?

folk ser 'jag älskar dig' som ord med stor betydelse. om 'jag älskar dig', om dom orden hade förklarat hur mycket jag älskar dig, då hade dom ändå inte räckt till.
allt jag vill, allt jag behöver för att må bra, är att få ha ett föralltid med dig, med just dig.
för du är det finaste jag har, du är det finaste jag vet.
du är allt jag behöver för att må bra, för att få livslust.
om du lämnar mig nu, om du släpper min hand, tar tillbaka ditt föralltid, vårt föralltid, då ger jag upp.
jag andas för dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar