tisdag 30 november 2010

she will never be like she was before

ibland känns det bara som att jag vill försvinna.
försvinna från allt, alla personer, all skit, hela alltihopa.
försvinna, bara för en liten stund.
jag vill känna mig saknad, vill känna att folk faktiskt saknar mig, känna mig betydelsefull.
visst, ibland kan jag känna mig saknad, känna mig betydelsefull, behövd.
men jag vill känna mer än så.

det är så jävla komplicerat.
den här staden, som vi kallar eskilstuna, här är allt fel, allt blir missförstått hela tiden, alla missförstår.
det suger, eskilstuna suger.
jag vill åka iväg härifrån, åka iväg långt härifrån, med personen som jag kallar älskling.
personen som jag kallar mitt allt, för det är hon, hon är mitt allt. utan henne är jag ingenting.
jag älskar henne, med hela mitt hjärta. mitt hjärta slår för henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar